Συντονιστές/Συντονίστριες (School Coordinators)

 

1. Ορισμός Σχολικού Συντονιστή (School Coordinator)

Κάντε κλικ εδώ για να συμπληρώσετε τα στοιχεία (Προθεσμία: 16.12.2022)

 

2. Αποκλεισμός ημερομηνιών για διεξαγωγή της έρευνας (Test Dates Exclussions)

Κάντε κλικ εδώ για να αναφέρετε τις ημερομηνίες (Προθεσμία: 27.1.2023)

 

3. Υποβολή Εντύπου Εμπιστευτικότητας (Confidentiality Agreement Submission)

Κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε το έντυπο (Προθεσμία: 8.2.2023)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Χρειάζεστε έναν λογαριασμό Google (Gmail) για να μπορέσετε να συμπληρώσετε το έντυπο. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν επιθυμείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά το Έντυπο Εμπιστευτικότητας, κατεβάστε το από εδώ, συμπληρώστε το, φωτογραφήστε το και επισυνάψετέ το σε email που θα στείλετε στο ΚΕΕΑ (timss@cyearn.pi.ac.cy). ΜΗΝ ξεχάσετε να αναφέρετε το σχολείο σας. 

 

4. Κατάλογος Επιλέξιμων Τμημάτων (Class Listing Form)

Συμπληρώστε τον κατάλογο που σας έχει αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και ανεβάστε τον στον κατάλληλο φάκελο:

Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Συμπληρωμένος Κατάλογος Επιλέξιμων Τμημάτων (Completed Class Listing Form)

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Συμπληρωμένος Κατάλογος Επιλέξιμων Τμημάτων (Completed Class Listing Form)

Προθεσμία: 10.2.2023

 

5. Ενημερωτικό Υλικό για Σχολικούς Συντονιστές (Informative Material for School Coordinators)

 

  • 5.1. Δ΄ Δημοτικού

 

                    Παρουσίαση 7.2.2023

                    Οδηγός Σχολικού Συντονιστή (School Coordinator Manual)

                              Ελληνικά

                              English

 

  • 5.2. Β΄ Γυμνασίου

 

                    Παρουσίαση 8.2.2023

                    Οδηγός Σχολικού Συντονιστή (School Coordinator Manual)

                              Ελληνικά

                              English

 

6. Έλεγχος Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Σχολείου (ΜΟΝΟ ΓΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

6.1. Ζητήστε από τον Υπεύθυνο/την Υπεύθυνη Πληροφορικής του Σχολείου σας, να καταχωρίσει τα στοιχεία του εδώ (Προθεσμία: 14.2.2023)

6.2. Εργαστείτε με τον Υπεύθυνο/την Υπεύθυνη Πληροφορικής του Σχολείου σας για τα εξής:

                    Έλεγχος και προετοιμασία ηλεκτρονικών συσκευών (Προθεσμία: 24.2.2023)

                    Αναφορά ελέγχου ηλεκτρονικών συσκευών στο ΚΕΕΑ (Προθεσμία: 24.2.2023)

 

7. Έντυπο Σύνδεσης Μαθητή/Εκπαιδευτικού (Student/Teacher Linkage Form)

Σας έχουν ήδη αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα συγκεκριμένα έντυπα, που αφορούν πλέον μόνο στα τμήματα που έχουν επιλεγεί για συμμετοχή στην έρευνα. Αφού τα συμπληρώσετε, αποθηκεύσετέ τα στον υπολογιστή σας. Στη συνέχεια, καταχωρίστε τα στοιχεία του σχολείου σας ΕΔΩ, και ανεβαστε ένα ένα τα έντυπα, ακολουθώντας τις οδηγίες στην οθόνη. 

Για τη συμπλήρωση των εντύπων (ένα για κάθε τμήμα που έχει επιλεγεί), παρακαλούμε ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες, όπως αυτές περιγράφονται στον Οδηγό Σχολικού Συντονιστή (σημείο 5 πιο πάνω). 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ.

Όλα τα έντυπα θα πρέπει να ανεβούν μέχρι τη Δευτέρα, 20.2.2023. 

 

8. Επιστολές ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων

Μπορείτε να τυπώσετε τις επιστολές ενημέρωσης των γονέων/κηδενμόνων των επιλεγμένων μαθητών, από τους συνδέσμους πιο κάτω και να τις στείλετε σε αυτούς μέσω των παιδιών τους.

 

          8.1. Δ΄ Δημοτικού

                    Ελληνικά

                    Αγγλικά

 

          8.2. Β΄ Γυμνασίου

                    Ελληνικά

                    Αγγλικά